www.drive101.co.il

דרייב

מה מניע אותנו לעשות את מה שאנחנו עושים היום טוב יותר ממה שעשינו אתמול?
מה מניע אותנו לחשוב יותר על כל מהלך? לייצר אפקטיביות? לפרוץ דרך?
אנשים. זו התשובה.

דרייב הוקמה בשיתוף גורן עמיר מתוך רצון ומחשבה ליצור בידול מובהק למודלים המוכרים – לא עוד משרד פרסום, אלא בית אמיתי לחזון שלך.
החיבור בין שתי החברות מעניק לנו יתרון עצום בניהול ובפתרון משברים, המבנה הייחודי מביא לפתרונות יוצאי דופן והכוח המניע הוא אותו כוח מניע – אנשים. אנשי תוכן, אסטרטגים, אנשי כלכלה, עורכי דין, מומחים לשיווק,אנשי קריאייטיב, אנשי דיגיטל ומדיה חברתית.
כל אלה מקבלים את הבריף שלכם ועומדים לשירותכם

 

אופליין-אונליין

אנחנו ניגשים לבאנר ולשלט חוצות באותה חרדת קודש קריאייטיבית. באנר עם רעיון גדול יגרום לשיח דומה לזה שיניב שיח העולה משלט חוצות.
אנחנו מכירים את המדיה היטב –  גם של הפרסום המסורתי וגם בדיגיטל, בכולן אנחנו יודעים לייצר עבודה יוצאת דופן.

רשתות חברתיות

בעולם של רשתות חברתיות, החיבור בין הצרכן הסופי למותג מאפשר פלטפורמה רחבה המאפשרת יצירת ערך וניהול דיאלוג מפרה בין הצדדים. דרייב ניהלה ומנהלת לא מעט מהלכים ברשתות החברתיות. אנו רואים בדיאלוג ובאפשרות שנוצרה בזירה ערך מוסף אמיתי. ההתמחות שלנו ברשתות מאפשרת לנו לתת בידייך כלי נוסף באוסף הפתרונות שאנחנו יודעים להציע.

האנשים שלנו מחכים לאתגר שלכם.

 

יגאל חזן

מנכ"ל – מנהל קריאייטיב ובעלים משותף
למעלה מעשר שנים מילא יגאל חזן שורה של תפקידים במשרדי הפרסום.
שימש ארטדרייקטור בשלמור אבנון עמיחי, התקציבים שבהם טיפל, ניופאן, שפ"מ (הפרסום ברדיו עובד), דפי זהב, ישראכרט. בבאומן בר ריבנאי טיפל  בתקציב, סלקום, יוניליוור, דובק.
כעבור כחמש שנים התקדם לתפקיד ניהולי בגיתם, בתפקיד זה הוא התמודד עם האתגר של כינוס המותגים של שופרסל ובמשך 6 שנים טיפל במותג בהצלחה מרובה. הן במהלכים השיווקיים האפקטיביים והן במהלכים הקריאייטיביים.
בנוסף הוא הוביל את התקציב של האגודה למלחמה בסרטן שבה זכה בפרסים בינלאומיים ובפרסים ב"קקטוס הזהב".
ההתמחות התחום ניהול המשברים הגיעה עם הצטרפותו לצוות החשיבה של מושיק תאומים שעסקה ביעוץ ובמתן פיתרונות ייחודיים למשברים. הוביל את המשבר של הסדרות הרופאים. בתפקידו האחרון היה מנהל קריאייטיב במקאן אריקסון.
דרייב הוקמה בשיתוף גורן עמיר על מנת להביא לפתרונות טובים יותר בזירה הרגולטרית ובזירה התקשורתית. בנוסף המשרד מתמחה במתן פתרונות קריאייטיבים יוצאי דופן בזירה הדיגיטלית ובמדיה המסורתית.

תפריט